Așa se face că, mai ales, vara există antreprenori care își umplu buzunarele în vreme ce alţii se află în concediu, scrie Bugetul.
Te-ar mai putea interesa: Majoritatea românilor depind exclusiv de salariul lunar și nu reușesc să facă economii
Ryanair este cea mai mare companie aeriană din regiune, fiind preferată de mii de turiști pentru vacanțele lor. De altfel, operatorul aerian irlandez înregistrează frecvent profituri de milioane de euro în lunile estivale.
Era de așteptat ca și platformele de rezervări precum Airbnb și Booking.com să se regăsească în fruntea clasamentului. Dacă în Statele Unite Airbnb are o poziție dominantă, în Europa, Booking.com este liderul pieței, deținând o cotă de 48% în sectorul închirierilor. În țări precum Franța, Spania, Grecia sau Italia, unde sosesc milioane de turiști anual, nu e deloc surprinzător că acțiunile Booking.com au crescut cu 6,69% în luna august a anului trecut.
Una dintre cele mai populare creme cu protecție solară este cea produsă de Nivea, brand aflat în portofoliul Beiersdorf, o companie globală de îngrijire a pielii cu sediul la Hamburg. Nivea s-a numărat printre mărcile care au raportat o creștere de 5,9% a vânzărilor, depășind ușor media Grupului, care a fost de 5,3%.
Iar cum o zi toridă poate fi „răcită” cu un film bun pe Netflix, numărul de abonamente la platforma de streaming a crescut semnificativ. Trimestrul de vară este, de altfel, unul dintre cele mai profitabile pentru Netflix, așa cum s-a întâmplat și anul trecut, când acțiunile companiei au urcat cu 12,24% în luna august.
Te-ar mai putea interesa: Vești proaste pentru bucureșteni. Se scumpește transportul în comun. Cât va costa o călătorie cu metroul și STB