Retailerul grec Jumbo face un pas strategic în competiția pentru dominarea pieței românești a articolelor pentru casă. Anunțul deschiderii unui nou magazin în Cluj-Napoca marchează o extindere ambițioasă și o reușită majoră pentru brand, care atrage deja un număr impresionant de clienți prin prețurile competitive și oferta variată, potrivit bugetul.ro.
Te-ar mai putea interesa și: Jumbo cucerește și piața din Cluj. O nouă destinație de shopping, în fosta platformă Carbochim
foto: Jumbo
În prezent, Jumbo și Pepco sunt preferințele principale ale românilor în materie de articole accesibile pentru casă. Cu 19 magazine deja funcționale în România, Jumbo își consolidează poziția pe piață printr-un nou punct de desfacere în cadrul proiectului impresionant RIVUS, un ansamblu mixed-use de retail, cultură, divertisment, birouri și spații verzi, dezvoltat de IULIUS și Atterbury Europe pe platforma fostei fabrici Carbochim din Cluj-Napoca.
Noul magazin Jumbo, cu o suprafață impresionantă de aproape 8.000 de metri pătrați, face parte dintr-o investiție grandioasă de peste 500 de milioane de euro. Aceasta include construcția unui complex inovator care promite să devină un punct de atracție major pentru locuitorii din regiune.
Apostolos Vakakis, proprietarul rețelei Jumbo, menționează că decizia de a se extinde la Cluj-Napoca vine în contextul cererii crescute pentru produsele lor și a dorinței clujenilor de a avea acces direct la conceptul Jumbo.
„Parteneriatul cu IULIUS privind dezvoltarea unui nou magazin în România, în RIVUS Cluj-Napoca, reprezintă o decizie strategică, care susține materializarea obiectivului nostru de a ne menține și consolida poziția dominantă pe piață, pe segmentul retailului de jucării, produse de birotică și papetărie și alte articole conexe.
Vânzările JUMBO din România sunt pe un trend ascendent, ceea ce confirmă interesul crescut de care se bucură conceptul în această țară și ne bucură faptul că am reușit să identificăm oportunitatea de a fi prezenți și în unul dintre cele mai mari și mai active orașe din România.
Pentru că, într-adevăr, considerăm prezența în proiectul RIVUS o oportunitate, cunoscând dorința clujenilor de a avea acces la produsele JUMBO și în orașul lor, dar și beneficiile pe care le va genera prezența într-un concept mixed-use de o atât de mare diversitate și complexitate”, a spus Apostolos Vakakis, proprietarul rețelei de magazine Jumbo.
Te-ar mai putea inteersa și: Concurs inedit marca Jumbo! Celebrul magazin de trimite în Halkidiki