- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Kindred Group, parteneriat cu EPIC Risk Management pentru a elimina excesele dăunătoare din jocurile de noroc

04 Nov, 16:13 • Cornel Ghimeșan
Kindred Group, una dintre cele mai respectate companii din domeniul jocurilor de noroc, este prezentă în țara noastră prin două branduri premium, Unibet și Vlad Cazino. De un deceniu, grupul depune eforturi constante pentru a diminua pericolele jocului compulsiv de pe platformele sale, iar parteneriatul cu EPIC Risk Management vine să confirme acest lucru.
Kindred Group, parteneriat cu EPIC Risk Management pentru a elimina excesele dăunătoare din jocurile de noroc

Kindred Group, una dintre cele mai respectate companii din domeniul jocurilor de noroc, este prezentă în țara noastră prin două branduri premium, Unibet și Vlad Cazino. De un deceniu, grupul depune eforturi constante pentru a diminua pericolele jocului compulsiv de pe platformele sale, iar parteneriatul cu EPIC Risk Management vine să confirme acest lucru.

Procentul celor care sunt în categoria mare de risc este mic, însă Kindred Group și-a propus ca până la finalul lui 2023 să nu mai aibă niciun client din această categorie, iar veniturile generate de acești utilizatori să fie egale cu 0.

Kindred Group comunică adesea despre pașii pe care îi face pentru a diminua acest pericol. Spre exemplu, în trimestrul trei din 2022 veniturile generate de clienții din categoria mare de risc au fost de 3.8%. De asemenea, efectul de îmbunătățire a fost de 82.6%.

Kindred Group, parteneriat cu EPIC Risk Management pentru a elimina excesele dăunătoare din jocurile de noroc
Kindred Group, parteneriat cu EPIC Risk Management pentru a elimina excesele dăunătoare din jocurile de noroc

Grupul prezent în România cu Unibet și Vlad Cazino a avut în ultimele trei trimestre venituri între 3.3% și 3.8% din partea jucătorilor aflați în categoria de mare risc. În paralel, Kindred Group pune accent pe îmbunătățirea proceselor interne și pe utilizarea capacității tehnologice de a automatiza intervențiile și de a descoperi astfel de cazuri într-o etapă mai timpurie.

Parteneriatul cu EPIC Risk Management a fost prelungit

Parteneriatul cu EPIC Risk Management vine să consolideze și mai puternic eforturile pe care grupul le depune pentru a descoperi încă din faza timpurie jucătorii aflați în categoriile de risc.

„Nu am văzut o dezvoltare secvențială dorită în acest trimestru, totuși am făcut pași importanți de la momentul în care ne-am lansat această ambiție. Am consolidat procesele interne și am aliniat operațiunile pentru a continua drumul pe care l-am început către venituri zero din jocurile de noroc dăunătoare. Vom continuă să ne îmbunătățim tehnologia și procesele în așa fel încât să creștem eficiența și viteza în detectarea și interacțiunea cu clienții expuși riscului. Știm că acest lucru are un efect pozitiv. Pentru trimestrul trei, aproape 83% dintre clienții detectați și-au îmbunătățit comportamentul după ce i-am contactat”, a spus Henrik Tjarnstrom, CEO al Kindred Group.

Prin intermediul parteneriatului cu EPIC Risk Management se analizează și se îmbunătățesc mecanismele de intervenție umană. Astfel, Kindred își dorește să se asigure că intervențiile manuale vor fi mai bine țintite și să determine clienții să aibă un comportament de pariere mai sănătos.

„Sunt încântat să reînnoiesc și să extind parteneriatul nostru cu Kindred în următorii trei ani. Kindred a fost prima companie cu care am lucrat și continuă să-și arate angajamentul față de protecția jucătorilor. Kindred a dat dovadă de o mare ambiție în reducerea veniturilor de la jucătorii cu risc ridicat, iar acest parteneriat va face ca EPIC să ofere servicii de consultanță în industrie”, a afirmat și Dan Spencer, director Safer Gambling de la EPIC Risk Management.

Eforturile depuse de Kindred pentru a diminua considerabil jocul compulsiv în domeniul gamblingului sunt evidențiate și de implicarea în Safer Gambling Week, eveniment ce a avut loc în luna octombrie și a promovat campania prin care se dorește eliminarea jocului dăunător. De altfel, Kindred a invitat și celelalte companii din Marea Britanie cu această ocazie pentru a se adera la Misiunea 0%, care își propune ca niciun jucător din categoria de mare risc să nu mai genereze venituri.

Mai mult, Kindred Group a promovat acest meci și prin intermediul a două echipe pe care le sponsorizează, Glasgow Rangers și Middlesbrough. În locul logo-urilor Unibet și 32Red, acestea au afișat tricouri cu mesajul „Zero % Mission” la partide disputate în perioada campaniei din luna octombrie. Numărul celor care au un comportament periculos este mic, însă Kindred consideră că jocurile de noroc trebuie privite strict ca o sursă de distracție.

Citește și: Cum arată apartamentul de 800.000 de dolari deţinut de Volodimir Zelenski în Crimeea. Ruşii vor să-l naţionalizeze FOTO

Trăim în secolul vitezei, în secolul în care ORICE este la un click distanța, iar diferențele sunt dictate de calitatea “ambalajului”. Trăim în secolul în care suntem victimele dezinformării ... citește mai mult