- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Diverse

Produsele pe care românii le cumpără de pe magazinul second-hand al H&M. Sellpy a deschis un depozit în țara noastră

21 Jan, 09:57 • Amarie Giorgiana
Sellpy este platforma online care vinde haine second-hand, acționarul majoritar fiind gigantul H&M. Un depozit a fost deschis recent în România, dar doritorii au putut achiziționa produse încă din 2021.
Produsele pe care românii le cumpără de pe magazinul second-hand al H&M. Sellpy a deschis un depozit în țara noastră

Sellpy este platforma online care vinde haine second-hand, acționarul majoritar fiind gigantul H&M. Un depozit a fost deschis recent în România, dar doritorii au putut achiziționa produse încă din 2021.

Încă de acum patru ani, românii au avut oportunitatea de a face cumpărături pe Sellpy. La acea vreme, compania deținută de H&M anunța că intră pe încă 20 de noi piețe. Cu puțin timp în urmă însă, Sellpy a deschis un depozit care se întinde pe o suprafată de 6.000 mp la Arad. Noul depozit are rolul de a deservi toate cele 24 de piețe pe care este prezent magazinul acum.

Citește și: Românii iau cu asalt Pepco. Hainele și jucăriile tematice fac furori printre copii. Rafturile se golesc rapid

„În calitate de lider pe piața de revânzare și cu  peste șase milioane de articole la vânzare în prezent, Sellpy este încântat să-și extindă prezența în Europa prin deschiderea primului nostru depozit în România. Această extindere ne va permite să creștem și ne va permite să deservim mai bine clienții din Europa. Locația strategică a Aradului și infrastructura logistică din regiune ne permite să accesăm un lanț de aprovizionare bine dezvoltat, factor critic pentru succesul operațiunilor noastre”, a transmis compania pentru Economica.net.

Ce produse cumpără românii de pe Sellpy

Sellpy a fost înființat în 2014 în Suedia, ocupându-se de întregul proces, de la preluarea articolelor de la locuinţa vânzătorului până la livrarea articolelor., iar în prezent, Sellpy își dorește să se extindă și are planuri pentru deschiderea de noi depozite în diverse locații din Europa în următorii ani.

Conform datelor dezvăluite, gusturile cumpărătorilor din țările europene sunt diferite. Spre exemplu, austriecii obișnuiesc să cumpere  dirndl-urile tradiționale, rochiile șic de seară și pantalonii de trening stilați, în timp ce danezii preferă pantalonii și hanoracele practice și confortabile, paltoanele de iarnă și blugii.

Pe de altă parte, în România, oamenii cumpără haine de la anumite mărci, printre cele mai des achiziționate produse numărându-se jachetele, dar și puloverele.

„Cele mai vândute mărci în România sunt Ginatricot, ONLY, Selected Homme și Molo, iar cele mai populare produse sunt rochiile, jachetele, îmbrăcămintea exterioară și puloverele”, a transmis Sellpy.

Citește și: Care e centrul comercial din București cu cele mai mici prețuri la haine. Sunt reduceri peste reduceri la început de an

Urmărește Daily Business pe Google News
Tags: