Carrefour România are peste 450 de magazine în 113 oraşe din ţară şi aproximativ 17.000 de angajaţi.
Smart Cart afișează în timp real valoarea totală a coșului, localizează produsele pe rafturi și sugerează un traseu optim prin magazin. Pentru a folosi căruciorul inteligent, clienții trebuie să se autentifice în platforma de loialitate Act for Good, disponibilă în aplicația Carrefour. Lista de cumpărături se creează direct pe ecranul tactil al căruciorului, iar sistemul generează automat un traseu optim în magazin, indicând locaţia fiecărui produs.
Citeşte şi: Oracle, partenerul din umbră al Temu. Cererea colosală care a zdruncinat industria
De asemenea, în cazul în care clienţii au nevoie de asistenţă, pot solicita ajutor printr-un buton dedicat. Datorită funcţiei de geolocalizare, personalul poate interveni rapid, identificând exact poziţia utilizatorului.
„Am lansat acest proiect pilot în hipermarketul Corbeanca cu 40 de dispozitive, iar de la debut şi până în prezent, peste 3.500 de clienţi au utilizat deja Smart Cart, demonstrând astfel interesul crescut pentru acest sistem care face cumpărăturile mai rapide şi mai eficiente. Credem că acesta este începutul unei transformări importante, în care tehnologia şi experienţa în magazin funcţionează împreună”, a declarat Fabrice Gratien Besson, Director Securitate, Calitate şi Case în cadrul Carrefour România.
Un alt beneficiu important este simplificarea procesului de plată. La finalul cumpărăturilor, Smart Cart generează un cod de bare ce poate fi scanat rapid la casa de marcat, iar toate produsele sunt descărcate automat din sistem, uşurând, astfel, plata.
Smart Cart este compatibil și cu platformele de livrare Bringo și Glovo, oferind o integrare extinsă cu ecosistemul omnichannel Carrefour, atât pentru clienții care preferă cumpărăturile în magazin, cât și pentru cei care optează pentru soluțiile de livrare rapidă.
Căruciorul are o capacitate de transport de până la 180 kg şi o autonomie de 18 ore.