Ucrainenii de la Very Nice Retail au lansat Brooklyn Drinks Market pe piața românească în anul 2024, reușind în doar 12 luni să ajungă la o rețea de 25 de magazine cu băuturi alcoolice în București, Ploiești și Pitești. Astfel, într-un timp scurt, brandul a devenit un jucător activ în retailul specializat, răspunzând nevoilor consumatorilor printr-un mix eficient de produse și servicii.
Citește și: Trump suspendă livrările de muniții antiaeriene către Ucraina, stocurile americane fiind pe terminate
„Ne dorim să devenim prima opțiune în materie de băuturi de calitate, la prețuri corecte, cât mai aproape de client. Strategia noastră include extinderea rețelei, dar și investiții în relațiile cu furnizorii locali și dezvoltarea de concepte relevante pentru consumatorul urban”, a declaratLaurențiu Petec, Manager Achiziții, potrivit Bugetul.ro.
Acționarul majoritar al filialei din țara noastă este Ivan Cherniak. Anul trecut, cifra de afaceri a filialei locale a fost de 387.000 de euro și a raportat o pierdere de peste 500.000 de euro cu 45 de angajați.
„Suntem bucuroși să sărbătorim această etapă și să privim înapoi la un an de creștere accelerată. Dezvoltarea rapidă a rețelei reflectă încrederea clienților noștri și dedicarea echipei Brooklyn Drinks. Acest brand din Ucraina nu înseamnă doar proximitate, ci și un standard ridicat de selecție și prezentare a produselor”, a mai declarat Laurențiu Petec.
Fiecare magazin Brooklyn Drinks Market oferă o selecție de peste 1.000 de produse din categoria băuturilor alcoolice, dar și o gamă largă de produse alimentare și de uz curent.