Grupul E.ON a demarat din 2007 un program de diversificare a canalelor de plata pentru facturilor de gaze naturale si energie electrica in Romania.
In cele 20 de judete din tara, in care E.ON activeaza, exista un numar de peste 800 de agentii bancare ale BRD – Groupe Societe Generale, ING Bank, Banca Transilvania, Banca Centrala Cooperatista Creditcoop, precum si circa 650 locatii ale PayPoint si aproximativ 200 locatii Payzone, situate in magazine care comercializeaza bunuri de larg consum, si in care clientii grupului pot achita facturile de gaze naturale si energie electrica.
De asemenea, in zona Moldovei, facturile E.ON de energie electrica pot fi achitate numerar in aproape 200 de locatii CEC si peste 1.000 de oficii ale Postei Romane.
„Numarul acestor locatii este intr-o continua crestere astfel incat plata facturilor pentru serviciile energetice E.ON sa devina din ce in ce mai facila, iar cozile de la casieriile clasice sa devina un subiect de domeniul trecutului”, se mentioneaza intr-un comunicat de-al grupului.
Facturile de gaze naturale si energie electrica pot fi achitate folosind instrumentele moderne bancare de plata puse la dispozitie de partenerii E.ON: plata prin intermediul cardului bancar (ATM si POS), plata prin Debit Direct, serviciul Internet Banking, virament bancar, precum si plata prin intermediul altor dispozitive speciale specifice acestor banci.
Pentru efectuarea platii facturilor de gaze naturale prin intermediul tuturor acestor canale de incasare nu se percep comisioane.
Grupul E.ON isi propune sa diversifice in continuare canalele de plata a facturilor, urmand ca in scurt timp sa incheie un nou parteneriat in acest sens cu inca 3 institutii bancare in Romania.