„Luna de luna recuperam contractiile din iarna si primavara. Traim vremuri tulburi, afacerile fiind din ce in ce mai complicate pentru producatorii mici”, a declarat Marcel Barbut, proprietarul Adeplast.
El a mentionat ca Adeplast a crescut intr-o perioada in care scaderile pietei depasesc 30 de procente datorita „migrarii” clientilor dinspre producatorii mici catre cei mari.
Pentru august si septembrie, Adeplast a programat marirea gamei de produse uscate cu materiale ca MT 100 Seismo, un mortar cu aplicare mecanizata pentru consolidarea cladirilor afectate de cutremur sau Hidrostop 1000, un mortar hidroizolant pentru piscine, turnuri de apa sau cladiri vechi, istorice.
Pe segmentul vopselelor decorative, unde este prezent cu marca „Vopseaua Meseriasului”, Adeplast va lansa in cursul acestui an un al doilea brand, „Mister Weiss”, vopsea care va fi cea mai ieftina din piata, conform companiei.
„Mizam pe televiziune pentru promovarea acestor branduri ale Adeplast”, a precizat Marcel Barbut.
In prima jumatate a lui 2009, Adeplast a intrat pe piata din Ungaria si in prezent negociaza cu o serie de companii intrarea in Ucraina si Bulgaria.
Adeplast a fost infiintata in 1994, in Oradea. Capacitatea totala de productie pentru sectorul mortarelor a ajuns in prezent la 700.000 de tone anual. Productia totala de vopsea, de tencuieli decorative si de adezivi speciali in stare umeda se ridica la 220.000 de tone.
La nivelul intregului grup, activitatea de productie si distributie este sustinuta de 150 de angajati. Compania detine peste 40 camioane de 40 de tone, cu prelata, masini cu macarale pentru livrare directa pe santiere si peste 27 ciment-trucks de ultima generatie pentru transportul materiei prime vrac si a materialelor destinat silozurilor mobile.