Totodata, vanzarile au crescut cu 22% in volum in august, dupa reducerea cu 30% a pretului la Polistirol, la Sapa autonivelanta si la AF-I, 3 dintre produsele principale ale companiei. Aceasta a vandut astfel cu 5.000 tone mai multe produse ca in aceeasi luna a lui 2008.
„Luna august a insemnat practic un semnal de relansare a industriei noastre, mortarele Adeplast luand un avans de 22 de procente fata de aceeasi luna a anului trecut. Este posibil ca aceste cresteri sa le fi inregistrat toti producatorii seriosi, garajistii fiind intr-adevar afectati de escaladarile de pret si promotiile producatorilor mari”, a declarat Marcel Barbut, proprietarul companiei.
Adeplast si-a largit acum reteaua de vanzari prin listarea produselor sale in OBI si Bricostore.
„Acum acoperim integral tot ce inseamna retail mare cu mortarele uscate marca Adeplast. Intentionez ca pana la sfarsitul anului, Vopseaua Meseriasului sa fie un brand la fel de cunoscut ca Gletul Meseriasului sau Polistirol”, a adaugat Marcel Barbut.
Adeplast a fost infiintata in 1994, in Oradea. Capacitatea totala de productie pentru sectorul mortarelor a ajuns in prezent la 700.000 de tone anual. Productia totala de vopsea, de tencuieli decorative si de adezivi speciali in stare umeda se ridica la 220.000 de tone.
La nivelul intregului grup activitatea de productie si distributie este sustinuta de 150 de angajati. Compania detine peste 40 camioane de 40 de tone, cu prelata, masini cu macarale pentru livrare directa pe santiere si peste 27 ciment-trucks de ultima generatie pentru transportul materiei prime vrac si a materialelor destinat silozurilor mobile.