Cresterea se datoreaza cu precadere ultimelor 3 deschideri de magazine, de la Craiova (noiembrie 2007), Suceava (iunie 2008) si Bacau (iulie 2008), dar si procesului de consolidare a magazinelor deja existente, a declarat Lucia Ungureanu, directorul de marketing al bauMax Romania, citat de NewsIn.
Pentru tot anul 2008, compania estimeaza pentru o cifra de afaceri de 110 milioane euro, aproape dublu fata de cifra de afaceri raportata in 2007. Bauymax a realizat deja in primele 6 luni ale anului jumatate din vanzarile estimate pentru 2008.
Retailerul si-a anuntat planurile de a isi extinde reteaua de magazine la nivel national, iar pentru 2009 preconizeaza deschiderea a 6 magazine, atat in Capitala cat si in afara ei.
Bugetul total alocat acestor deschideri este de 60 milioane euro.
Potrivit reprezentantei Baumax Romania, piata autohtona de DIY (do-it-yourself) este inca atractiva, motiv pentru care, in curand, noi jucatori internationali isi vor face aparitia in Romania.
„Piata DIY este una foarte dinamica, in continua evolutie. Competitia devine acerba, jucatorii locali isi consolideaza pozitia si, in acelasi timp, numerosi alti competitori internationali din domeniu intra in acest moment pe piata sau vor intra in curand.
Cu toate acestea, piata din Romania ramane inca una foarte atractiva pentru sectorul DIY, cu un foarte ridicat potential de crestere ” a precizat Lucia Ungureanu.
Baumax Romania opereaza in prezent 7 magazine si numara peste 900 angajati. Compania a avut o cifra de afaceri de 61 milioane euro in 2007.
Grupul este prezent in 8 tari din Europa Centrala si de Est (Austria, Cehia, Slovacia, Ungaria, Slovenia, Croatia, Bulgaria si Romania) cu 134 magazine, avand suprafete cuprinse intre 8.000 si 12.000 metri patrati.