Pana la finele acestui an, Caroli si-a propus sa inregistreze afaceri de peste 63 milioane de euro, tintind o crestere peste nivelul pietei, al carei ritm este estimat la 6-7%.
In topul volumelor de vanzari obtinute de Caroli Foods in primul trimestru al anului pe anumite segmente de mezeluri, salamul ocupa primul loc (40%), urmat de sunca (12%), cremwursti (10%), carnati (10%), specialitati (10%), parizer (8%) si pate (6%).
In 2008, Caroli va investi 5 milioane de euro in dezvoltarea platformei logistice de la Pitesti. Suprafata platformei este de circa 3.000 de metri patrati, si va fi finalizata la inceputul anului viitor.
Volumul de consum de mezeluri pe piata locala este estimat la 215.000 tone anual.
In 2007, Caroli Foods a inregistrat afaceri de 55 mil. euro, si un profit net de 5,1 mil. euro, conform datelor oferite de companie. Grupul a investit peste 12 milioane de euro in ultimii doi ani in dezvoltarea companiei, si numara 1.300 de angajati, dintre care majoritatea au intre 18 si 35 de ani. Caroli Foods produce cinci marci de mezeluri – Maestro, Caroli, Gourmet, Primo si Familia.
Pricipalele companii care isi disputa piata de mezeluri sunt Cristim Bucuresti, Aldis Calarasi, Angst, Caroli si Tabco Campofrio.