„Cotnari isi va mentine investitiile anuntate, insa nu se mai asteapta la o crestere de vanzari, preconizata initial la minim 10%”, a declarat Razvan Serghiuta, directorul comercial al companiei.
Cotnari a lansat marti vinul „Catalin Morosanu”, un vin alb, dulce, o combinatie intre Feteasca alba, Grasa de Cotnari si Tamaioasa.
Managerii Cotnari spun ca targetul vizat de noul brand este publicul tanar, amatorii de cluburi si distractii, vinul fiind considerat o alternativa la bauturile tari, vodca si wiskey consumate in locurile de distractie din Romania.
Planurile au fost facute inca de anul trecut, cand a fost semnat parteneriatul intre Catalin Morosanu si Cotnari, la fel ca si cupajul (amestec realizat de specialistii oenologi – n.r.).
Cotnari estimeaza ca va vinde, in acest an, circa un milion de sticle din acest brand.
Numele vinului vine de la luptatorul roman din circuitul de lupte K1, Catalin Morosanu, supranumit „Moartea din Carpati”, care a devenit, de anul trecut, imaginea producatorului de vinuri din Iasi.
Cotnari detine in prezent o cota de piata de 19% si estima initial o crestere de 1-2 procente fata de anul trecut. Principalii competitori ai Cotnari sunt Vincon Vrancea, Murfatlar, Cramele Recas si Jidvei.