„Ne-am indeplinit obiectivul pentru 2009, insa cu mari eforturi”, a declarat Ciprian Pulpa, executive manager al Fastius Curier.
Acesta a precizat ca firma a acordat o atentie sporita costurilor directe, iar preturile au fost mai mici anul trecut, fiind nevoie sa atraga un numar mai mare de clienti, care sa compenseze volumele mai scazute ale clientilor deja existenti.
Piata de curierat din Romania in 2009 este estimata la o valoare cu 25-30% mai mica, in comparatie cu valoarea inregistrata in anul 2008, conform Fastius.
In 2009, unele firme de curierat si-au modificat politica si s-au axat mai puternic pe livrarile nationale, fara a mai pune accent pe livrari locale, cum ar fi livrarile in Bucuresti. Ca o consecinta directa, unele firme din Bucuresti s-au simtit neglijate, prin servicii mai slabe si politici de preturi mai putin prietenoase, astfel incat unele dintre acestea au cautat singure alternative pe piata de curierat, au spus oficialii firmei de curierat.
Acestia au mai spus ca serviciul de livrari prioritare a crescut in 2009, iar cerintele clientilor sunt tot mai diversificate, tot mai exigente in privinta calitatii serviciilor.
La nivelul portofoliului de clienti, Fastius Curier si-a dezvoltat anul trecut segmentul de clienti din zonele farmaceutica si IT&C, in acelasi timp clientii existenti in aceste segmente avand solicitari tot mai multe. La polul opus se afla clientii din zona de imobiliare si din cea financiar-bancara, afectate puternic de criza economica si care au avut nevoi mai scazute de curierat in 2009.
Fastius Curier isi va continua in 2010 promovarea in special in mediul online, site-ul companiei urmand sa fie lansat intr-o noua formula grafica si tehnica.
Fastius Curier a fost infiintata in primavara anului 2002, dupa o investitie initiala de 10.000 euro.