„Pentru prima jumatate a lui 2007, ne-am indeplinit obiectivele financiare propuse”, a declarat Edwin Botterman, presedinte & CEO Heineken Romania, printr-un comunicat de presa.
„Acest lucru a fost posibil pentru ca am continuat sa ne consolidam portofoliul de marci, sa ne optimizam reteaua de vanzari si distributie pe piata si sa investim in activitati de marketing si trade marketing. Desigur, si conditiile meteorologice favorabile au avut un impact pozitiv si ne-au sustinut eforturile generale”, a adaugat Botterman.
Heineken Romania raporteaza o cerestere de 20% a volumului de bere comercializata, si un volum total de bere de 2,3 milioane hectolitri.
Compania are la ora actuala o cota de piata de 26,5% si este lider pe piata romaneasca de bere.
Heineken, marca de top a companiei, a inregistrat o crestere de peste 40% in primele sase luni ale anului 2007, fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Heineken Romania a facut investitii de 190 milioane euro,de la intrarea pe piata a companiei, in 1997, si pana in prima jumatate a lui 2007.
Compania va investi alte 20 milioane euro in urmatoarele cinci luni, pentru modernizarea echipamentelor tehnice din fabricile de bere.
Heineken Romania are in portofoliu marcile Heineken, Gösser, Schlosgold, Silva, Ciuc, Golden Brau, Bucegi, Gambrinus, Harghita, Hategana.