„Cresterea veniturilor este rezultatul investitiilor in plantatii, modernizarea utilajelor de productie si tehnologiilor folosite insotite de o dezvoltare a retelei de distributie”, au declarat oficialii companiei care au precizat ca rezultatele au depasit cu 11% estimarile initiale pentru aceasta perioada.
Cel mai bine vandut produs din portofoliul Jidvei a fost Dry Muscat, care a inregistrat o crestere cu 40% fata de aceeasi perioada a anului trecut, urmat indeaproape de sortimentele Riesling si Feteasca Regala.
Conducerea companiei a declarat ca, in urmatoarea perioada, se va concentra pe consolidarea pozitiei de lider obtinute pe segmentul premium al vinurilor seci si demiseci si pe mentinerea sustenabilitatii cresterii.
Anul trecut, Jidvei a inregistrat o cifra de afaceri de 83 milioane lei (24,9 mil. euro), iar pentru anul in curs se estimeaza afaceri de 110 milioane lei (circa 31 mil. euro), in crestere cu 32%.
Principalii competitorii ai Jidvei in Romania sunt Murfatlar, Cotnari si Vincon.