„Cresterea cifrei de afaceri se bazeaza pe politica de preturi a companiei, pe diversificarea meniului si a ofertei, dar si pe modernizarea restaurantelor prin introducerea de noi facilitati precum Internet wireless gratuit”, a declarat Cristian Savu, citat de NewsIn.
In perioada vizata, McDonald’s Romania a raportat o cifra de afaceri estimata la 97,5 milioane euro, in crestere fata de cifra de afaceri de 75 milioane de euro inregistrata in primele 9 luni din 2007.
McDonald’s Romania va continua si anul viitor politica de expansiune a restaurantelor atat in Capitala, cat si in orasele in care compania nu este momentan prezenta.
„Vom incheia anul acesta cu 6 restaurante deschise, urmand ca in 2009 sa continuam cu un minim de 8 unitati noi” a mai spus Cristian Savu.
Cea mai noua unitate McDonald’s a fost inaugurata recent in centrul comercial Liberty Center din Capitala, unde este prezent de asemenea si competitorul sau Burger King. McDonald’s Romania opereaza peste 55 de restaurante la nivel national.
Reprezentantii McDonald’s au declarat la inceputul lunii, intr-un interviu acordat Reuters, ca grupul isi va grabi extinderea pe piata central si est-europeana, ca sa profite de pe urma cresterii viguroase a regiunii si a cresterii numarului de clienti din clasa medie. Astfel, grupul vrea sa investeasca intre 1 miliard si 1,1 miliarde dolari (760-840 mil. euro) in restaurantele sale din Europa in 2009.
In trimestrul al treilea, McDonald’s Corporation a afisat un profit net de 1,19 miliarde dolari (circa 900 mil. euro), dupa ce clientii afectati de scumpirea alimentelor au cumparat sandvisuri care costa 1 dolar.