Cresterea se datoreaza implementarii noii strategii de dezvoltare inceputa in 2007, dar si planului general de investitii pentru anul 2008, au spus reprezentantii Ozone Laboratories Romania.
Planul de investitii pentru 2008 se va concentra pe activitati de logistica, promovare si revigorare a portofoliului de produse precum si pe dezvoltarea profesionala a echipei, au adaugat reprezentantii companiei.
„Rezultatele obtinute in primul trimestru sunt in linie cu asteptarile si ne confirma faptul ca obiectivele setate pentru anul in curs sunt realizabile”, a declarat Christopher Henwood, CEO al grupului Ozone Laboratories.
Cresterea procentuala inregistrata in primul trimestru este in linie cu asteptarile pentru intreg anul 2008 si peste ritmul general de crestere al anului 2007, de 18%. Tot pentru anul 2008, Ozone si-a propus largirea portofoliului cu vitamine si suplimente nutritive si alte noi produse pentru arii ca: raceala si gripa (Trachisept lansat deja in februarie), cardio, digestie.
Ca o continuare a noii strategii, incepand cu luna februarie 2008, Ozone a inceput colaborarea cu zona de retail (supermarketuri, hipermarketuri si benzinarii) pentru comercializarea anumitor produse: benzi adezive Cara, prezervativele Entran, suplimente alimentare printre care Trachisept.
In luna martie a acestui an, in parteneriat cu OTZ Logistics Group, Ozone Laboratories a deschis in Chitila propriul depozit de medicamente. Proiectul are o suprafata totala de peste 2.500 mp si o capacitate de depozitare de 3.700 paleti.
Planul investitional general este completat de proiectele adresate angajatilor si comunitatii.
„In 2008 avem in plan demararea unor proiecte de dezvoltare profesionala a angajatilor. Vom introduce noi programe de training pentru nivelele de management si executie si vom acoperi atat zona de vanzari, cat si zona departamentelor suport”, a afirmat Christopher Henwood.
Acesta a explicat ca Ozone isi propune sa-si instruiasca echipa si sa-si fidelizeze angajatii, dar si sa atraga cei mai buni tineri specialisti, in conditiile unei piete dificile, in care fluctuatia de personal este in crestere si specialistii sunt foarte greu de gasit.
Ozone Laboratories a intrat pe piata farmaceutica din Romania in 2002 si detine un portofoliu de produse atat din categoria medicamentelor etice, cat si a OTC-urilor si a suplimentelor alimentare.
Compania a incheiat pana in acest moment 5 parteneriate locale, cu Fabiol Bucuresti, Fiterman Pharma Iasi, Bioeel Targu Mures, Santa Brasov si Europharm, in timp ce pe plan international are parteneri pe trei continente: Europa, Asia si America de Nord.
Ozone este prezenta, in acest moment, pe pietele din Polonia, Bulgaria, Cehia, Slovacia si Ungaria si Romania, unde se afla si nucleul care coordoneaza activitatile intregului grup.