In aceeasi perioada, consumul de carne de pui a scazut cu 5%, potrivit datelor companiei.
„Volumul de carne de pui comercializata in primul trimestru al acestui an a fost egal cu cel inregistrat in perioada similara a anului trecut, iar veniturile obtinute din comercializarea carnii de pui au fost mai mici cu aproape 7% fata de trimestrul I al anului 2009. Apreciam aceste cifre ca fiind un rezultat bun, in conditiile in care consumul scazuse cu 18% la inceputul acestui an. In trimestrul al doilea piata si-a mai revenit”, a declarat Grigore Horoi, presedinte Agricola Bacau.
El a mentionat ca lansarile de „pui antistres” si „pui fericit” au contribuit la cresterea de 22,25% in volum si 13,5% in valoare a vanzarilor de carne de pui.
La salamurile crude-uscate si preparatele fierte afumate, obtinute la Salbac Dry Salami, vanzarile au inregistrat, in primele sase luni 2010 fata de perioada similara a anului trecut, cresteri de 42% in volum si, respectiv, 48,8% in valoare, in conditiile unei piete stationare.
„La categoria semipreparate si produse pre-gatite din carne, pe care le obtinem la fabrica Europrod, am inregistrat in primul semestru 2010, o crestere in volum a vanzarilor cu 16% si o crestere valorica de 9%, pe fondul unei scaderi pronuntate a pietii acestor produse”, a incheiat presedintele Agricola Bacau.
La nivelul grupului, Agricola Bacau si-a bugetat o crestere a cifrei de afaceri pentru anul 2010 cu aproximativ 17%, cu o marja neta de 3,5 – 4%, in conditiile in care piata va accepta inevitabilele cresteri ale preturilor.