„Din pacate, obiceiul de consum a ramas la nivelul perioadei de dinainte de Revolutie, cand albul era predominant in amenajarea locuintelor”, a precizat Marius Pintea.
Akzo Nobel Coatings mizeaza anul acesta pe o stabilizare a cifrei de afaceri la nivelul din 2009, care a fost cu 10% mai mare fata de anul anterior, a anuntat marti compania.
„Pe aceasta nisa a produselor premium estimam ca am atins o cota de piata de aproximativ 20%, procentul total al acestor tipuri de produse din totalul pietei de vopsea fiind de 10-15%”, a declarat Marius Pintea, director general Akzo Nobel.
In 2009, Akzo Nobel a vandut peste 1 milion de litri de vopsele lavabile si lacuri, iar prima parte a acestui an cantitatea vanduta a fost de peste 300.000 litri.
Compania Akzo Nobel Coatings comercializeaza vopsele lavabile cu nuante gata preparate (ready mix), produse pentru tratarea lemnului si a metalului.
Cele mai importante branduri ale Akzo Nobel in Romania sunt Dulux – vopsele lavabile, Sadolin – lacuri pentru tratarea lemnului si Hammerite – vopsea pentru metal. Ponderea categoriilor de produse se imparte egal intre vopsele si lacuri. Toate produsele Akzo Nobel se importa din Marea Britanie, Polonia si Ungaria.
Akzo Nobel Coatings Romania a fost infiintata in anul 2007, avand in prezent peste 40 de angajati la nivel national.