Pe o suprafata de vanzare de 700 metri patrati, Carrefour Express ofera o gama de aproximativ 4.100 de articole, de la produse alimentare, pana la produse non alimentare de baza, dar si servicii cum ar fi cardul de credit Carrefour MasterCard, serviciul de reincarcare electronica payzone pentru telefoane mobile, produse loto.
Cu aceasta deschidere, Carrefour isi consolideaza intrarea pe segmentul supermarketurilor in Romania, care completeaza prezenta sa pe cel al hipermarketurilor. Grupul Carrefour isi intareste astfel prezenta pe pietele in crestere, printr-o abordare multi format, sub un singur brand, adaptata local. Aceasta permite extinderea acoperirii geografice a grupului in Romania.
In plus, accesul retailerului francez in orasele cu mai putin de 100.000 de locuitori este posibil acum prin Carrefour Express.
Grupul Carrefour a preluat in 2007 compania Artima, care detinea 21 de supermarketuri in vestul Romaniei, cu o suprafata de vanzare totala de 21.000 mp. Pe parcursul acestui an, toate magazinele Artima vor fi remodelate sub brandul Carrefour Express.
Investitia totala in rebranduirea magazinelor Artima in Carrefour Express este de aproximativ 6 milioane de euro.