Magazinul Carrefour Express detine o suprafata de vanzare de 1.400 metri patrati si ofera o gama de aproximativ 6.000 de articole, incluzand produse alimentare, produse non-alimentare de baza, dar si servicii: cardul de credit Carrefour MasterCard, serviciul de reincarcare electronica payzone pentru telefoane mobile, produse loto.
Cu aceasta deschidere, Carrefour isi consolideaza intrarea pe segmentul supermarketurilor in Romania, care completeaza prezenta sa pe cel al hipermarketurilor.
Carrefour isi intareste prezenta pe pietele in crestere, printr-o abordare multi format, sub un singur brand, adaptata local. Aceasta permite extinderea acoperirii geografice a grupului in Romania.
Grupul Carrefour a preluat Artima in 2007, acesta detinand 21 de supermarketuri in vestul Romaniei cu o suprafata de vanzare totala de 21.000 mp. Pe parcursul acestui an, toate magazinele Artima vor fi remodelate sub brandul Carrefour Express. Investitia totala in rebranduirea magazinelor Artima in Carrefour Express este de aproximativ 6 milioane de euro.