Noul magazin se desfasoara pe o suprafata totala construita de 14.500 de metri patrati si dispune de o suprafata utila de vanzare de 7.500 de metri patrati.
„Am investit peste 22 milioane de euro pentru acest nou magazin, investitia totala de pana acum in reteaua Real, care numara in prezent 19 hipermarketuri, cifrandu-se la peste 400 milioane de euro. Pentru anul urmator, ne propunem sa deschidem aproximativ 5 noi magazine”, a declarat Tjeerd Jegen, director general al Real.
Magazinul din Pitesti este al 5-lea deschis in acest an de companie.
„Suntem multumiti ca incheiem anul acesta cu 6 noi magazine, dintre care 5 deja operationale in orase ca Bucuresti, Bacau, Arad, Oradea si Pitesti, urmand ca cel de al 6-lea sa fie deschis in aceasta luna la Suceava. Acest lucru va aduce numarul total de magazine Real, la sfarsitul lui 2008, la 20”, a adaugat Jegen.
Real Pitesti se inscrie in linia strategica de design interior, a carei implementare a inceput anul trecut si prin care se urmareste diminuarea timpului petrecut la cumparaturi, prin existenta celei de-a doua intrari in dreptul sectorului alimentar, expunerea produselor proaspete ca intr-o piata si implementarea conceptului „shop in shop” la raionul de electronice, cosmetice.
Impreuna cu galeria comerciala adiacenta, suprafata totala construita a complexului comercial din Pitesti ajunge la 25.500 de metri patrati si ofera o parcare cu capacitate de 790 de locuri (1.040 de locuri impreuna cu viitorul magazin OBI).
Real Pitesti vine cu o oferta pe ambele sectoare – alimentar si nealimentar – cele 40.000 de produse comercializate fiind in proportie de 80% de la producatori si furnizori locali.
Hipermarketul Real Pitesti are si o galerie comerciala adiacenta care gazduieste 20 magazine din cele mai diverse domenii. Magazinele sunt operate de companii de prestigiu, cu branduri cunoscute publicului din Romania: JYSK, Domo, Takko Fashion, Leonardo.
Fluidizarea traficului de cumparatori este asigurata zilnic prin amplasarea unui numar de 38 de case de marcat, dintre care 34 sunt in linie.
Real pune la dispozitia cumparatorilor o serie de servicii cum ar fi: sisteme foarte flexibile de finantare, verificarea aparaturii cumparate la bancul de proba, ajustarea hainelor, livrarea la domiciliu a produselor nealimentare cu volum mare si valoare unitara de peste 500 de lei si birou pentru returnarea produselor.
Divizia Real face parte din grupul Metro, unul dintre cei mai mari retaileri la nivel mondial, prezent in 32 de tari, unde detine peste 2.200 de magazine, in care lucreaza in jur de 290.000 de angajati.
In anul 2007, Real Romania a inregistrat o cifra de vanzari de 367 de milioane de euro, de aproape 5 ori mai mare decat in 2006, pe fondul extinderii retelei.