„Numirea in functie vine ca o continuare fireasca a activitatii pe care Cristina Miclea a avut-o in cadrul companiei, unde, alaturi de echipa de management, a construit strategiile de pozitionare si dezvoltare ale celor mai importante marci ale Albalact”, se mentioneaza in comunicatul companiei.
Cristina Miclea are o experienta de marketing de peste 10 ani dobandita in companii precum Sanex Cluj Napoca, MOL Romania, Bravo Group Import Export, A&D Pharma.
S-a alaturat echipei Albalact in octombrie 2006, ca brand manager. La Albalact, a coordonat numeroase campanii de imagine si promovare pentru Fulga si Zuzu, proiecte de cercetare pentru obiceiuri si atitudini de consum, activitati de lansare a unor produse noi.
In perioada 2007 – 2009, Cristina Miclea a contribuit la lansarea noului ambalaj Fulga, a noii game de iaurturi de baut Zuzu, a gamei largite si imbunatatite – Fulga Bunatati cu Lapte si a noii game de iaurturi Fulga.
Cristina Miclea are 34 de ani si este absolventa a Facultatii de Stiinte Economice a Universitatii „Babes Bolyai” din Cluj Napoca, cu specializare in marketing. Vorbeste fluent engleza si e pasionata de expeditii montane, calatorii si decoratiuni interioare.
Cu o traditie de 38 de ani pe piata romaneasca a lactatelor, Albalact a ajuns in top 4 producatori de lactate din Romania in 2009. Zuzu ocupa primul loc pe piata laptelui pasteurizat cu 29% cota de piata in volum (MEMRB retail audit, Ian-Dec 2009), iar Fulga este numarul 2 pe piata laptelui UHT cu 19,5% cota de piata in volum (MEMRB retail audit, Ian-Dec 2009).
Potrivit acelorasi analize MEMRB, Albalact este lider de piata si pe segmentul untului de masa, cu brandul omonim De Albalact. Cu smantana Albalact, compania ocupa locul doi pe acest segment. Albalact produce peste 60 de sortimente de lactate sub marcile Fulga, Zuzu si Albalact.