„Ne propunem ca intr-un interval de trei ani sa atingem 10% din piata de vin de import, in privinta volumului. Compania se va concentra in perioada urmatoare pe accesarea canalelor de distributie, a retailului clasic si modern si patrunderea in sectorul HoReCa. Deja, vinul Montrouge este distribuit in toate judetele prin intermediul sistemului de distributie”, a declarat Gyuri Eperjessy, director comercial Alexandrion Grup Romania.
Pentru inceput, sub brandul Montrouge vor fi comercializate doua tipuri de vin: Merlot-ul Montrouge – vin rosu sec din Languedoc si Colombard Montrouge – vin alb demisec din Gasconia.
Cele doua vinuri au fost atent selectionate din regiunile cele mai reprezentative pentru soiurile din care provin. Gasconia este producatorul numarul unu din Franta de vinuri albe, iar zona viticola Languedoc – Rousillion este cea mai mare din lume. Productia sa o depaseste pe cea din Bordeaux, Australia, Africa de Sud si Chile laolalta.
Alexandrion Grup, companie romaneasca cu distributie internationala, are in portofoliu brand-urile Alexandrion, Brancoveanu, Cava d’Oro, Kreskova, Red Bowler scotch whisky si alte 20 de marci.