„Intentionam sa incepem sa cumparam firme de distributie. Acum avem 35 de distribuitori si deja suntem in discutie cu o parte din ei pentru a-i achizitiona. Obiectivul nostru este ca in trei ani sa acoperim singuri toata cererea de distributie”, a declarat George Christoforidis, directorul general al Alexandrion Grup Romania, citat de Mediafax.
El estimeaza ca, in urmatorii trei ani, firma pe care o conduce isi va creste valoarea afacerilor cu 35-40%.
Potrivit lui Christoforidis, criza economica a facut ca firma sa amane pentru anul viitor doua proiecte prevazute pentru 2009.
„Am amanat fuziunea a cinci firme ale grupului si deschiderea unei fabrici la Bucov. Ambele proiecte vor fi reluate in primul semestru al anului viitor. Fabrica este deja construita, iar in ea am investit aproximativ opt milioane de euro”, a precizat directorul Alexandrion.
El a spus ca in 2010 compania va avea un buget dublu pentru marketing si va investi in produsele nou lansate. Bugetul pentru anul 2010 este estimat la 10 milioane de euro, plus TVA.
„In 2009 estimam ca piata bauturilor spirtoase va inregistra o scadere cu circa 15% comparativ cu anul trecut, cand a atins nivelul de 380 – 390 milioane de euro. Volumul a ramas constant in 2009, insa consumatorii s-au indreptat catre produse mai ieftine”, crede Christoforidis, care a adaugat ca estimeaza pentru anul viitor o crestere a pietei cu 10%.
Grupul Alexandrion, controlat de omul de afaceri sirian Nawaf Salameh, este prezent in Romania din 1994 si mai desfasoara, pe langa productia de bauturi, activitati in domeniul materialelor de constructii, al productiei de hartie si auto.
Anul trecut, vanzarile brute ale diviziei de bauturi alcoolice a grupului au crescut cu 25%, la 85 de milioane de euro.