Cea mai mare pondere in business-ul Amway, aproximativ 50, este generata de produsele cosmetice, in vreme ce suplimentele nutritive si produsele de curatenie reprezinta fiecare cate 25% din cifra de afaceri.
Oficialul Amway Romania estimeaza ca suplimentele nutritive au cel mai mare potential de crestere, intrucat piata locala este foarte tanara.
Pe segmentul supimentelor nutritive, compania a prezentant joi programul „Solutii pentru o dieta echilibrata”, creat pentru scaderea in greutate intr-un mod sanatos.
Compania Amway a inregistrat in 2007 o cifra de afaceri de circa 125 milioane lei (37 milioane euro), in crestere cu 22% fata de 2006. Anul trecut s-au inregistrat aproximativ 370.000 de comenzi si vanzari totale de peste 4 milioane de produse.
Printre competitorii Amway se numara Zepter, Avon si Oriflame.
Amway Romania a intrat pe piata romaneasca in 1997, fiind una dintre cele 53 de filiale Amway din intreaga lume. Compania comercializeaza, in sistem multi-level-marketing (MLM), produse pe diverse segmente: suplimente alimentare cu continut de vitamine si minerale, produse de uz casnic, produse cosmetice pentru ingrijirea tenului si machiaj, produse de ingrijire personala si parfumuri.
Amway Corporation a fost infiintata in 1959 de catre Jay Van Andel si Rich DeVos si face parte din familia companiilor Alticor, care a inregistrat vanzari mondiale de retail de 7,1 miliarde de dolari in 2007 prin intermediul a peste 3 milioane de intreprinzatori independenti.