In urmatoarea perioada, Ana Pan isi propune sa extinda reteaua de franciza in Bucuresti si in orasele cu o populatie mai mare de 40.000 de locuitori, situate la o distanta de 100-120 kilometri in jurul Capitalei.
In prezent, Ana Pan detine un lant de 24 de cofetarii din care 18 magazine proprii si sase francize.
Strategia de dezvoltare a companiei Ana Pan vizeaza parteneri de afaceri in franciza, pe baza concepului „3 in 1” – cofetarie, patiserie, paine, care sa se alinieze la standardele impuse in ceea ce priveste produsele si serviciile oferite si sa sustina brand-ul dezvoltat pana in prezent de catre francizor.
Ana Pan lanseaza oferta de Craciun
Oferta Ana Pan pentru Sarbatorile de iarna cuprinde 22 de produse, ce includ cozonaci, torturi, turta dulce glazurata, prajituri si bomboane.
„Anul acesta vrem sa realizam un volum de produse similar cu cel de anul trecut, din preajma Sarbatorilor de iarna. In 2008 am vandut 12.000 de cozonaci, 5.000 kilograme de Zburatori cu nuca, 3.000 de torturi si 1.500 de kilograme de prajituri de casa”, a declarat Carmen Friptu, director general Ana Pan.
„Cele mai solicitate produse de Craciun sunt, asa cum este si firesc, cozonacii speciali si Zburatorii cu nuca, prajiturile si torturile cu nuca si ciocolata”, a adaugat Friptu.
In ultimii ani compania a remarcat orientarea populatiei catre alimentatia sanatoasa, iar aceasta tendinta s-a materializat prin descresterea cererii de produse de paine ambalate si a cozonacilor din import, cu durata mare de valabilitate, se arata in comunicat.
Prima cofetarie Ana a fost infiintata in 1990.