Activitatile pe care le va coordona din noua pozitie includ relatiile cu media, comunicarea interna, programele de responsabilitate sociala corporatista, precum si proiecte interne ale Holcim Romania si Holcim Grup, asociate functiunii.
Cu o experienta de 13 ani in comunicare si marketing, Andreea Nicolae si-a inceput cariera la agentia Mediafax, in 1997, iar in perioada 1999 – 2002 a facut parte din echipa care a fondat portalul 121.ro, in calitate de editor si specialist relatii publice in cadrul Michael Kammrath Communications.
In anul 2002, Andreea Nicolae s-a alaturat departamentului de comunicare al Holcim, ocupand functia de redactor sef al revistei interne, cumuland in acelasi timp si responsabilitatile pozitiei de web manager.
In ultimii 5 ani, a fost events and promotions manager in cadrul departamentului de marketing al Holcim, avand in atributii definirea strategiei de evenimente si a programelor de promovare si fidelitate ale companiei, precum si proiecte de BTL si relatii media.
Andreea Nicolae este absolventa a Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii din cadrul Universitatii Bucuresti si a beneficiat, in ultimii ani, de multiple programe de dezvoltare profesionala si manageriala.
Holcim este unul dintre cei mai importanti furnizori de ciment si agregate (piatra, nisip si pietris), precum si betoane si asfalt, incluzand serviciile aferente. Grupul este prezent in peste 70 de tari, pe toate continentele, si are aproximativ 80.000 de angajati.
Holcim Romania detine in prezent 2 fabrici de ciment in Campulung si Alesd, o statie de macinare la Turda, 20 statii ecologice de betoane si 5 statii de agregate. Compania are aproximativ 1.200 angajati.