Arnos a inregistrat in primele 9 luni ale acestui an o crestere a cifrei de afaceri cu 33%, dupa ce a fost preluata de catre liderul pietei de paste fainoase din Polonia – Lubella SA, firma reprezentata pe piata romaneasca de compania Tymbark Maspex Romania.
Pana la finalul anului 2008, Arnos estimeaza o crestere a volumului de vanzari cu 50%, fapt ce va facilita atingerea obiectivului companiei, care si-a propus ca in urmatorii 2 ani sa atinga pozitia de lider pe piata pastelor fainoase din Romania.
„In anul 2008, Arnos a trecut printr-un proces de rebranding menit sa ii consolideze pozitia pe piata si sa il transforme in lider national pe segmentul de paste fainoase”, a declarat Cristian Cazacu, director general Arnos.
El a adaugat ca in luna februarie, compania a lansat sortimentele de paste fara ou intr-un ambalaj nou, iar in luna mai a fost relansata gama de paste Arnos cu ou.
„Pana la finalul anului in curs, ne asteptam la majorarea volumului de vanzari ca urmare a rezultatelor obtinute in primele 3 trimestre ale anului, precum si a investitiilor in noi produse si noi linii de productie si a proiectelor de promovare ale marcii prin campanii TV, outdoor si printuri”, a adaugat Cazacu.
Investitii de 5 mil. euro in reinnoirea portofoliului
In anul 2008, compania Arnos a inregistrat un proces accelerat de rebranding. Pentru adaugarea de noi produse in portofoliul Arnos, precum si pentru promovarea acestora prin campanii media in presa scrisa, pe posturile de radio si TV, campanii outdoor si printuri, costurile s-au ridicat la 5 milioane euro Rate Card, conform reprezentantilor companiei.
Compania Arnos a fost infiintata in anul 1992, are sediul la Oradea si este specializata in productia pastelor fainoase, avand in acest moment un numar de 100 de angajati.
Arnos a inregistrat in anul 2007 o cifra de afaceri de 12,97 milioane lei (3,9 milioane euro), ocupand in momentul preluarii de catre Tymbark Maspex, pozitia a 4-a pe piata si cea de lider in regiune (Transilvania).
Lubella SA este lider pe piata pastelor fainoase din Polonia si un cunoscut producator al produselor din cereale, printre care: cereale pentru mic dejun, sticksuri, faina si gris. Din martie 2003, Lubella SA intra in componenta Grupului Maspex Wadowice.
Tymbark Maspex este prezenta in Romania din anul 1996, atunci fiind cunoscuta sub denumirea de La Festa International, operatiunea de rebranding avand loc in anul 2006. Compania are un numar aproximativ de 750 de angajati si detine o fabrica la Valenii de Munte.
Portofoliul companiei include, alaturi de marca La Festa, pe divizia de produse instant, ceaiuri granulate Ekoland, crema pudra pentru cafea Coffetta si cacao granulata Brumi pentru copii, tot sub acest brand lansand in acest an si cereale pentru consum Brumi.
Pe divizia de sucuri compania detine urmatoarele brand-uri: Tedi, suc de morcovi si fructe destinat copiilor, Tymbark – nectar, juice 100% si still drink, precum si alte brand-uri, cum ar fi Carotella, Ciao, Duo Fruo si Figo. Compania mama, Maspex Wadowice, are o istorie de peste 17 ani, fiind originara din Polonia si avand filiale dezvoltate in 8 tari (incluzand Polonia).