Vanzarile Arval au scazut in primele 9 luni din 2009 cu 8%, pana la 300.000 mp de panouri sandwich, in vreme ce piata s-a comprimat cu 22%, la 3,3 mil. mp.
In aceeasi perioada din 2008, compania a avut o cota de piata de circa 8%, cu vanzari de aproximativ 325.000 de mp de panouri sandwich in Romania.
„Ar fi fost imposibil sa ne crestem cota de piata din importuri, activitate la care am renuntat inca de la inceputul lui 2009”, declara Dan Vlaiculescu, directorul de vanzari al Arval.
El a adaugat ca anul acesta, compania s-a focusat pe adaptarea ofertei la nevoile actuale ale pietei din Romania, dar si la cerintele pietelor din regiune. „Astfel, 30% din volumul total al productiei Arval a mers catre piata din Bulgaria”, afirma Dan Vlaiculescu.
Arval poate produce in Romania, inca din septembrie 2008, atat panouri pe segmentul entry level price, cat si panouri specializate pentru fatade si compartimentari.
Odata cu demararea productiei in Romania, pretul panourilor a inregistrat un minus de aproximativ 10 procente, costuri datorate anterior transportului.
ArcelorMittal Construction Romania a incheiat anul 2008 cu o cifra de afaceri de 24 milioane de euro. AMCR este prezent pe piata din Romania prin trei divizii: Armat, Arclad si Arval.
Armat este dezvoltat in urma unei expertize in domeniul acoperisurilor, planseelor si structurilor metalice pentru case. ARMAT isi mobilizeaza eforturile pentru dezvoltarea proiectelor rezidentiale.
Arval este specializat pe solutii tehnice si arhitecturale complete pentru fatade, acoperisuri si plansee precum si hale industriale usoare. Arclad ofera produse din tabla cutata, panouri si accesorii.