Reprezentantii guvernul au testat calitatea lucrarilor la bordul unui Logan, condus de Emil Boc.
Ioan Malita, directorul Directiei Regionale de Drumuri si Poduri Timisoara, a explicat ca de fapt, lucrarile la acest tronson nu sunt finalizate, in primavara anului viitor urmand sa se realizeze inca 1,2 kilometri de drum, un pasaj peste calea ferata si sa se toarne stratul de uzura.
La randul sau, Constantin Ostaficiuc, presedintele Consiliului Judetean Timis, a spus ca lucrarile care mai trebuie facute vor fi realizate pana in februarie.
Ostaficiuc a anuntat ca Ministerul Transporturilor a aprobat indicatorii tehnico-economici pentru intreaga centura ocolitoare a municipiului, iar Radu Berceanu a spus ca licitatiile pentru urmatoarele tronsoane vor fi facute la inceputul anului viitor.
Lucrarile la varianta de ocolire a Timisoarei si la DN 6 Timisoara-Lugoj au inceput in iunie 2002 si s-au intins pe durata a 7 ani, intrucat a fost reziliat contractul cu prima firma care a castigat licitatia de executie, o firma din Grecia, si, ulterior, a fost organizata o noua licitatie, castigata de firme romanesti.
De asemenea, timp de aproape doi ani, finantarea acordata de Banca Japoneza de Cooperare Internationala nu a mai fost sigura, dar Compania Nationala de Drumuri si Autostrazi a obtinut o extindere a termenului de acordare a banilor.
Cele doua lucrari au costat aproximativ 40 milioane de euro.