Astfel, Bavarom a vandut in primul trimestru 148.000 de litri de bere fara alcool, potrivit reprezentantilor companiei.
Compania si-a stabilit ca obiectiv pentru 2010 dublarea cotei de piata pe segmentul de bere fara acclool, la 3,6% din consumul total de bere fara alcool.
„Desi studiile sunt foarte vagi pe aceasta nisa, ne bazam in estimarea noastra pe o tendinta din ce mai evidenta in ceea ce priveste educarea consumului din tara noastra”, a declarat Costin Ghindea, director general Bavarom.
„In plus, cresterea noastra se bazeaza si pe consolidarea vanzarilor pe zona HoReCa. Daca anul trecut anuntam o pondere a vanzarilor 70/30 retail/HoReCa, la inceputul anului am reusit, prin efortul echipei de vanzari, sa modificam valoarea la un nivel de 65/35”, a adaugat Costin Ghindea.
In categoria ‘bere fara alcool’ intra o serie de sortimente precum berea fara alcool clasica si berea fara alcool cu arome naturale – Ready to Drink – RTD (Bavaria Apple, Bavaria Peach, Bavaria Lemon, Bavaria Hibiscus).
„Cresterea volumului de vanzari pe primele trei luni se datoreaza si consumului din perioada sarbatorilor Pascale”, a precizat Costin Ghindea.
Compania a decis ca din luna mai a acestui an sa importe in Romania bere Bavaria nefiltrata fara alcool.
Bavarom Trading s-a infiintat in anul 2003 pentru activitati de import si distributie de bauturi alcoolice si nealcoolice.
Portofoliul Bavarom numara branduri ca Bavaria, Paulaner din Germania, Sapporo din Japonia, La Trappe din Olanda, Tsingtao din China, Sol si Dos Equis din Mexic, Newcastele Brown Ale si John Smiths din Anglia si Murphy’s din Irlanda.
Portofoliul sau mai cuprinde cidrul Ecusson din Franta, cidrul din Anglia Strongbow si bautura energizanta B52.