In ceea ce priveste intregul an 2010, compania estimeaza un avans de 15%, la 16 milioane de lei, ca urmare a numarului mare de debransari determinate de eliminarea subventiilor pentru incalzire.
„Cresterea vanzarilor noastre se justifica prin programele de marketing mai active, precum si prin fructificarea oportunitatilor din piata. Insa fenomenul cu cel mai important impuls este anuntul autoritatilor de renuntare la subventiile pentru incalzire, care a dus la cresterea considerabila a vanzarilor. Este o tendinta care se va mentine si se va accentua pe termen scurt si mediu, mai ales ca din toamna pretul la incalzire si apa calda din sistemul public va creste dramatic”, a declarat Sever Scarlat, directorul general al Baxi.
De la lansarea programului „Rabla la centrale”, compania a vandut peste 1.300 centrale termice Baxi. Compania tinteste vanzarea a circa 8.500 de unitati prin „Marea Debransare” pana la sfarsitul anului.
In primele sase luni, compania a vandut pe piata locala 3.600 centrale termice, boilere si panouri solare, dintre care peste 55% au fost marca Baxi.
Cota de piata a Baxi Romania a fost in 2009 de 7%. Compania estimeaza pentru 2010 o crestere a cotei de piata de 3 puncte procentuale.
Potrivit unor studii de piata efectuate de BRG Consult, citate de companie, piata termotehnica va inregistra in 2010 o scadere in volum de circa 10%.
Baxi Romania este parte a grupului BDR Thermea, inregistrat in Olanda, entitate formata in 2009 prin fuziunea dintre Baxi Group si De Dietrich Remeha Group.