Bogdan Sgarcitu, directorul de comunicare al Bechtel in Romania, a declarat miercuri, pe santierul Autostrazii Transilvania, ca 95% din terenuri de pe tronsonul mentionat au fost expropriate.
Finalizarea acestui tronson depinde de Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR), care trebuie sa mute stalpii de inalta tensiune, retelele de telefonie sau conductele de gaz si apa din calea lucrarilor, potrivit lui Sgarcitu.
Acesta a adaugat ca, din cunostintele sale, atat Ministerul Transporturilor, cat si CNADNR doresc darea in folosinta a tronsonului Campia Turzii – Bors in 2012.
Bogdan Sgarcitu a mai spus ca nu exista prevazute penalitati in eventualitatea in care lucrarile intarzie anul acesta, insa Bechtel se intalneste saptamanal cu CNADNR pentru a raporta ritmul constructiei.
Compania americana va relua saptamana viitoare negocierile cu Ministerul Transporturilor si Infrastructurii (MTI) pentru tronsonul 3C (Suplacu de Barcau – Bors) al Autostrazii Transilvania.
Reprezentantii companiei Bechtel spun ca accelerarea lucrarilor pe tronsonul 3C (Suplacu de Barcau – Bors) depinde de banii necesari exproprierilor si de cei pe care Guvernul ii va acorda pentru relocarea de utilitati.