„Am fost anuntati azi ca somajul tehnic va fi prelungit pana pe data de 16 martie, din lipsa fondurilor. Am inteles ca, dupa aceea, vor relua lucrarile, deoarece sunt semnale de la Bucuresti ca activitatea va primi finantare”, a declarat Mihai Lup, citat de NewsIn.
Acesta a adaugat ca momentan, din cei 2.500 de angajati ai Bechtel, 2.300 sunt romani, respectiv membri de sindicat, iar dintre acestia, 2.000 au contractele de munca suspendate cu plata a 75% din salariu (somaj tehnic), iar restul de 300 fac lucrari de conservare.
Bechtel a trimis prima transa de angajati in somaj tehnic in data de 10 decembrie, anuntand atunci ca statul roman, respectiv Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR), ii datoreaza 27 milioane euro.
De asemenea, pe 10 decembrie 2008, Bechtel a anuntat ca reducerea substantiala a activitatilor la Autrostrada Transilvania va afecta cel mult 2.300 de angajati.
Autostrada va avea 4 benzi, si o lungime de 415 km, va porni din centrul Romaniei, de la nord-vest de Brasov, si va ajunge la Oradea, la granita cu Ungaria.
Autostrada Transilvania este in acest moment cel mai mare proiect de infrastructura din Europa, conform Bechtel.