„Biborteni estimeaza o cifra de afaceri pentru 2008 de 11,7 milioane de euro in crestere cu 30% fata de 2007. In 2007 compania a livrat circa 50 milioane litri de apa minerala si racoritoare, iar pana la sfarsitul anului 2008 anticipam peste 50 milioane litri”, a declarat Simion, citat de NewsIn.
La inceputul anului 2008, compania a lansat apa minerala Valea Brazilor si bautura racoritoare Limo, o limonada gata preparata din apa minerala Biborteni.
„Cifra de afaceri pentru anul 2007 a companiei a fost de 9 milioane euro, iar pentru acest an preconizam un nivel de 11,7 milioane de euro, in crestere cu 30%. Obiectivul pentru anul 2009 este castigarea a doua procente din cota de piata, aflata in prezent la 5% ”, a mai spus Madalin Simion.
In urma cu 2 ani, compania si-a diversificat portofoliul de produse lansand apa minerala Biborteni cu 3 niveluri de carbonatare respectiv Forte, Echilibrata si Lejera.
Principalii jucatori din piata autohtona a apelor minerale sunt, pe langa Biborteni, grupul Romaqua, Coca Cola HBC, Apemin Tusnad, European Drinks, Perla Harghitei si Lipomin Lipova.