Totodata, compania intentioneaza ca pana la sfarsitul lui 2009 sa deschida inca trei reprezentante in orasele Brasov, Iasi si Sibiu, in urma unei investitii totale de aproximativ 1,5 milioane euro.
Retailerul de mobilier a pus in functiune, in luna martie a acestui an, in urma unei investitii de 30.000 euro, softul AXAPTA, aplicatie de contabilitate si gestiune comerciala, ce permite, printre altele, rezervarea comenzilor de mobilier direct in stocul furnizorului. Reprezentantii boconcept pot astfel confirma pe loc, cu ajutorul acestui soft, termenul de livrare a mobilierului sau decoratiunilor comandate.
La sfarsitul lunii august, va fi lansata noua colectie 2008/2009, ce aduce in prim plan tendinte inovatoare in combinarea nuantelor de furnir, stofe si piele. Noua colectie cuprinde modele noi de canapele, paturi si sisteme de perete si o colectie de decoratiuni ce se armonizeaza perfect cu noile forme propuse.
Primul magazin BoConcept din Romania s-a deschis in 2006, in complexul comercial Feeria, cea mai mare zona cu spatii comerciale pentru retailul de mobila. Investitia initiala s-a cifrat la 400.000 de euro.
BoConcept ofera servicii de calitate si consultanta in decorarea locuintei, prin echipa de designeri ce este mereu la dispozitia clientilor sai.
De asemenea, clientii companiei au posibilitatea de a-si amenaja singuri locuinta folosind software-ul Furnish. Acesta permite o decorare inovativa a locuintei prin crearea de piese de mobilier personalizate, oferindu-le clientilor posibilitatea de a alege culoarea furnirului, textura materialelor si modulul necesar. La final, dupa ce au fost alese toate piesele, in 3D, se poate vizualiza cum va arata locuinta astfel amenajata. Softul ofera si un cost estimativ al amenajarii.
BoConcept este un brand international de mobilier si decoratiuni cu peste 350 de magazine si studiouri de marca, incluzand locatii in New York, Shanghai, Tokio, Madrid, Berlin, Londra, Paris si Copenhaga, in peste 47 de tari din lumea intreaga.