De asemenea, venitul operational inaintea deducerii dobanzilor si taxelor deprecierii si amortizarii (EBITDA) a urcat cu 70%, pana la 495 mil. dolari (circa 392 mil. euro) in perioada mentionata.
In Romania, firma canadiana este prezenta prin divizia Bombardier Transportation, care are sediul la Berlin.
Aceasta a vandut pe piata locala trenuri de metrou, precum si echipamente de semnalizare si control pentru magistrala 2 si este in curs de livrare a echipamentelor de semnalizare pentru magistralele 1 si 3 in valoare de 300 milioane de euro.
In primul trimestru al anului 2008, a fost livrat companiei Metrorex ultimul vagon, din cele 264 vagoane de metrou/ 44 de trenuri.
In ceea ce priveste potentialul pietei de vagoane de metrou bucurestene, acesta se ridica la 300-400 de unitati, in urmatorii 5-10 ani, in functie de terminarea extensiilor, potrivit estimarilor Bombardier.
Compania se arata interesata de piata de tramvaie, al carei potential este evaluat la 150-200, considerand necesarul pentru la Bucuresti, Timisoara, Arad si Iasi.
Bombardier Transportation si-a manifestat, de asemenea, interesul pentru licitatia pentru 50-100 de rame electrice ce se presupune a fi realizata de catre CFR dar si de vanzarea de locomotive TRAXX catre CFR Marfa si operatorii privati.
Compania colaboreaza deja cu Electroputere Craiova, Avioane Craiova si IMSAT SA si este interesata in incheierea altor colaborari cu companii Romanesti.
Conform datelor proprii, Bombardier este numarul unul mondial in 9 din cele 11 segmente de piata pe care activeaza (tramvaie/vehicule usoare, metrouri, trenuri regionale, trenuri commuter, locomotive electrice, boghiuri, sisteme de propulsie si control, servicii, sisteme).