Finante-Banci

BRD a lansat serviciul de mobile banking

19 Nov, 15:08 • adrian.mihaltianu
BRD Groupe Societe Generale lanseaza o solutie de mobile banking. MyBRD Mobile le ofera utilizatorilor posibilitatea de a realiza transferuri de bani, de a plati facturile si de a obtine informatii financiare instantaneu, direct de pe telefonul mobil.
BRD a lansat serviciul de mobile banking


Prin aceasta
aplicatie, BRD vrea sa atraga 150.000 de clienti in urmatorii 3 ani.

Aplicatia este
compatibila cu telefoanele smartphone (iOS, Android si Windows) si
tabletele (iPad, Android), fiind disponibila gratuit pentru
descarcare in magazinele virtuale de aplicatii specifice. De
asemenea, MyBRD Mobile este optimizata pentru accesare prin browser
mobil la adresa mybrdmobile.ro si prin USSD la numarul scurt dedicat
*117#.

Planurile de
dezvoltare a produselor noastre pornesc de la dorintele si sugestiile
clientilor nostri. Venim in intampinarea acestora prin lansarea unui
serviciu care le va permite o economie semnificativa de timp, dar si
utilizarea unor optiuni inovatoare ce simplifica orice tranzactie
financiara. Ceea ce dorim este sa le oferim clientilor o experienta
inedita de relationare cu banca, bazandu-ne pe ceea ce majoritatea
dintre ei isi doresc: rapiditate, siguranta, dar si posibilitatea de
a fi conectati la ultimele noutati tehnologice,” a declarat Bogdan
Spuza, Director Executiv, Marketing si Management Produse, BRD-Groupe
Societe Generale.

Aplicatia MyBRD
Mobile le ofera clientilor mai multe modalitati de transfer precum:
scanarea codului de bare al facturilor, transferurile catre coduri QR
si catre numere de telefon, dar si transferul prin bump – adica
prin simpla atingere a doua telefoane.

MyBRD Mobile face
posibila executarea de operatiuni precum consultarea soldurilor si a
istoricului tranzactiilor pentru conturile proprii si realizarea de
transferuri bancare catre alte conturi, indiferent daca sunt in
cadrul BRD sau sunt deschise la alte banci. De asemenea, aplicatia
trateaza in timp real tranzactiile, inclusiv in weekend sau in zilele
nelucratoare.

Aplicatia ofera si
functionalitati publice, cu ajutorul carora consumatorii care nu au
cont BRD pot obtine informatii generale despre banca, simulari de
credite, conversii valutare si localizarea ATM-urilor sau a
unitatilor BRD.

Nivelul de
securitate al aplicatiei este adaptat in functie de canalul de acces
(App, Browser, USSD) si functiile utilizate. MyBRD Mobile ofera un
nivel ridicat de siguranta prin digipass-ul mobil si parolele de tip
OTP (cod unic valabil pentru o singura operatiune), a spus Bogdan
Spuza, director executiv, marketing si management produse, BRD-Groupe
Societe Generale.

BRD-Groupe Societe
Generale este cea de-a doua banca din Romania dupa totalul activelor
si banca nr. 1 pe piata romaneasca a creditelor sindicalizate. BRD
are 2,3 milioane de clienti si opereaza o retea de aproximativ 900 de
unitati. Banca are peste 2,3 milioane de carduri valide si o retea de
acceptare de peste 21.600 de POS-uri si 1.500 de ATM-uri.

BRD a inregistrat in
primele noua luni din acest an un profit net de 51 milioane lei (11,5
mil. euro), de 5 ori mai mare comparativ cu perioada similara a
anului trecut, cand a fost de 10 milioane de lei (2,2 mil. euro).