Produsele marca proprie acopera principalele domenii de bricolaj si include instrumente pentru gradinarit, unelte, obiecte sanitare, scule electrice, si sunt distribuite exclusiv in magazinele Bricostore.
Campania de promovare „Cel mai bun pret din Romania” se va desfasura la nivel national in perioada 21 octombrie – 1 noiembrie, atat pe mediile consacrate (TV, cotidiene nationale si locale si panouri outdoor), cat si pe medii neconventionale (canalul de informatii din statiile de metrou).
Grupul francez Bricostore face parte din compania Bresson, o companie care a fost creata cu mai mult de 150 de ani in urma. Inca de la inceputuri, compania a avut ca obiect de activitate comertul cu amanuntul. In acest moment mai detine in Franta supermagazine alimentare Monoprix si spatii comerciale But, destinate articolelor de mobilier.
In Romania, Bricostore pune la dispozitia clientilor sai peste 40.000 de produse pentru construirea, renovarea si amenajarea casei.
Bricostore detine in Romania 14 magazine in principalele orase ale tarii: Bucuresti, Brasov, Ploiesti, Baneasa, Bucuresti, Constanta, Pitesti, Arad, Braila, Focsani, Suceava, Oradea, Calarasi.