Compania intentioneaza sa-si dubleze capacitatea de productie de la 24.000 la 42.000 de sticle pe ora, incheind un acord cu un furnizor german pentru achizitionarea de echipamente in valoare de 6,6 milioane de euro, informeaza NewsIn.
De asemenea, Devin planuieste sa mai investeasca 1 milion de euro in constructia unor noi cladiri. Circa 80% din investitiile totale vor fi finantate prin contractarea de credite de la o banca.
Compania Devin are o cota de piata de 31% in Bulgaria si este urmata de alte doua mari companii de profil, ce promoveaza brandurile Gorna Bania (cota de piata de 25,7%), respectiv Bankia (11%).
Devin a inregistrat, in primele sase luni ale acestui an, castiguri inainte de dobanzi, taxe, depreciere si amortizare (EBITDA) de 2,7 milioane euro, comparativ cu 1,17 milioane euro, in primul semestru din 2006.
Piata bauturilor din Bulgaria a crescut anul acesta, iar vanzarile de bauturi carbogazoase au avut o rata de crestere de 20% in primul semestru din 2007, de aproximativ trei ori mai mare decat cea inregistrata in perioada similara a anului trecut.
Vanzarile considerabile de anul acesta i-au motivat pe producatori sa nu ridice pretul bauturilor carbogazoase, lucru care nu s-a intamplat si pe segmentul apei imbuteliate, unde vanzarile au crescut in primul semestru cu 14%, fata de 25% anul trecut.