De asemenea, compania a realizat investitii de 1 mil. euro pentru lansarea unei noi game de produse pe segmentul mediu-lux ce ar putea genera 30% din vanzarile totale ale Kai Romania.
Dupa atingerea obiectivul de cifra de afaceri pe 2009 in Romania, in valoare de 8 mil. euro, compania isi propune sa intre in 2010 pe segmentul mediu-lux cu propria marca, denumita Progres Ceramica.
„Lansarea unei marci proprii este urmatoarea etapa in atingerea obiectivului nostru pe piata locala, acela de a deveni liderul pietei, cu o cota de piata de 20 – 25% pana in 2012”, a declarat Catalin Rotaru, country manager Kai Romania.
„In 2010 intram mai puternic pe segmentul mediu-lux, prin gama Progres Ceramica, ce va cuprinde peste 20 de serii de modele. Estimam ca ponderea acestor modele va reprezenta aproximativ 30% din vanzarile totale ale Kai Romania”, a completat acesta.
Pentru dezvoltarea acestei game Kai a colaborat cu birouri de design din Spania si Italia, specializate in conceptia de modele de placi ceramice si a realizat noi investitii in tehnologii de productie care permit realizarea de produse in fomate mari si cu finisaje speciale. Romania reprezinta prima piata externa pe care Kai Group isi lanseaza noua gama.
„Intrarea noastra pe segmentul mediu-lux este justificata de faptul ca piata produselor premium a fost mai putin afectata de criza in 2009, iar ponderea valorica de 10-15% a acestui segment a ramas constanta”, a declarat Rotaru.
Compania dispune de aparatura nou achizitionata si de 10 linii de productie care permit realizarea concomitenta a 10 formate diferite de placi ceramice.
Gama Progres Ceramica va fi disponibila in retele de magazine specializate, care permit amenajari si spatii de comercializare generoase, la preturi cuprinse intre 10 si 20 euro/mp.
Kai Group este cel mai mare producator de placi ceramice din Europa de Est, potrivit declaratiilor companiei.
Centrele de productie situate in Bulgaria, la 140 km de Bucuresti, au o capacitate de productie de 18 mil. mp, peste jumatate din productie fiind destinata exportului in 19 piete europene.
Compania este detinuta in proportie de 70% de fondul de investitii Advent International si isi propune sa devina liderul pietei locale in furnizarea de placi ceramice.
Echipa Kai Group numara peste 1.200 de angajati. Pe piata din Romania, compania isi propune sa dezvolte si primele colectii de placi ceramice 100% locale, concepute de arhitecti si designeri romani.