„Nu suntem deloc afectati de criza si nu ne schimbam in nici un fel planurile”, a declarat, pentru DailyBusiness.ro, Andreea Mihai, directorul de marketing Carrefour Romania.
Carrefour a inregistrat in primul semestru din 2008, pe piata din Romania, vanzari totale de 508 milioane de euro, in crestere cu 40,3% comparativ cu perioada similara a anului trecut.
Carrefour Romania a realizat anul trecut o cifra de afaceri de 866 milioane de euro, in crestere de 42,2% fata de 2006. In 2008, compania a anuntat ca se asteapta sa depaseasca pragul de un miliard de euro, in ceea ce priveste cifra de afaceri.
Carrefour Romania opereaza in prezent 18 hipermarketuri la nivel national, din care 12 se afla in afara Capitalei.
Cel mai nou hipermarket a fost inaugurat in octombrie la Oradea in urma unei investitii de aproximativ 10 milioane de euro. In plus, grupul francez este prezent si pe segmentul de supermarketuri dupa ce a preluat in toamna anului trecut lantul de magazine Artima, pentru 55 milioane de euro.
Reteaua Artima opera 21 de supermarketuri, concentrate in vestul tarii, cu o suprafata totala de vanzare de 21.000 metri patrati. Pana la sfarsitul acestui an, 20 de magazine Artima vor fi remodelate sub brandul Carrefour Express.