„Oferim furnizorilor locali oportunitati de afaceri regionale. Vrem sa dezvoltam marcile Carrefour produse in Romania in Bulgaria si Rusia, piete pe care am intrat recent, dar si in Polonia si Turcia”, a declarat Arnaud Dussaix, director marfuri Carrefour Romania.
El a precizat ca exportul de produse marca proprie din Romania va fi posibil peste cel putin un an.
Noua gama de produse marca proprie Carrefour, care cuprinde 1.200 de articole, permite marirea procentului de produse fabricate in Romania in totalul vanzarilor companiei, potrivit reprezentatilor retailerului.
Din cele 1.200 de articole, 400 sunt produse non-alimentare si provin in general din import, din tari precum China. Din totalul produselor alimentare, in numar de 800, majoritatea sunt realizate in Romania, potrivit reprezentantilor companiei.
Acestia au precizat ca produsele marca proprie Carrefour sunt cu 20% mai ieftine decat produsele de marca renumita, ale furnizorilor.
Retailerul francez mai are si alte marci proprii in Romania, in afara de Carrefour, si anume No. 1 si Tex.
Gama No.1 cuprinde 480 de produse, in vreme ce miile de articole textile marca Tex genereaza 50-60% din totalul vanzarilor de textile ale companiei.