- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Finante-Banci

Ce informatii solicita clientii cand suna la banca

20 Nov, 11:54 • adrian.mihaltianu
Banca Comerciala Romana (BCR), cea mai mare banca din piata locala dupa active, a anuntat ca numarul clientilor care cer informatii despre conturile pe care le detin, prin apelarea telefonica gratuita a institutiei financiare, s-a triplat in ultimii trei ani. Vezi ce vor sa afle clientii cand suna la banca.
Ce informatii solicita clientii cand suna la banca

Cele mai frecvente
solicitari sunt cele referitoare la aflarea detaliilor despre
conturile si creditele detinute, cum ar fi
:soldul contului, codul IBAN, valoarea ratelor si a
acumularilor din depozite.

Informatiile sunt
oferite doar titularilor de cont autentificati pe baza datelor
personale de identificare, a subliniat banca.

Clientii BCR pot afla soldul contului,
IBAN-ul sau valoarea ratelor pentru creditele detinute, apeland non
stop si gratuit InfoBCR.

Clientii sunt
incantati ca economisesc mult timp in acest fel: afla daca le-au fost
alimentate conturile de salarii sau pensii si alocatii, afla sumele
acumulate in depozite si dobanzile oferite, afla valoarea exacta a
ratelor sau alte informatii pentru care pana in iulie 2013 trebuiau
sa mearga in unitate si sa piarda timp”, a declarat Madalina
Voinea, sef Departament Contact Center, BCR.

Ea a adaugat ca si
clientii din strainatate suna constant pentru informatii si
tranzactii din conturile lor.

Serviciul InfoBCR raspunde anual la
peste 1.300.000 de solicitari telefonice sau prin e-mail.

Pe langa informatii despre conturi si
credite, clientii transfera sume de bani si platesc facturi
telefonic, prin serviciul Alo 24 Banking BCR sau beneficiaza de
suport in utilizarea produselor detinute.

Banca Comerciala Romana (BCR), membra a
Erste Group, este cel mai important grup financiar din Romania,
incluzand operatiunile de banca universala (retail, corporate &
investment banking, trezorerie si piete de capital), precum si
societatile de profil de pe piata leasingului, managementului
activelor, pensiilor private, a bancilor de locuinte si a serviciilor
bancare prin telefonul mobil.

BCR a raportat un
[url=https://www.dailybusiness.ro/stiri-finante-banci/bcr-profitul-net-de-aproape-560-mil-lei-in-primele-noua-luni-95312/]profit
net dupa taxe si interese minoritare[/url] de 559,8 milioane lei
(126,9 milioane euro) pentru primele noua luni din 2013, dupa ce in
perioada similara a anului trecut a avut o pierdere de 758,9 milioane
de lei (-172,1 milioane euro). Activele totale s-au redus cu 7,0%,
pana la 68,125 miliarde de lei (15,268 miliarde de euro) la 30
septembrie 2013.

BCR, parte a Erste Group, ofera produse
si servicii financiare prin intermediul unei retele de 22 de centre
de afaceri si 23 de birouri mobile dedicate companiilor si 562 de
unitati retail localizate in majoritatea oraselor din intreaga tara
cu peste 10.000 de locuitori. Banca are o retea nationala de peste
2.200 de bancomate (ATM) si 15.000 de terminale pentru plata cu
cardul la comercianti (POS), precum si servicii complete de Internet
banking, Mobile Banking, Phone-banking si E-commerce.

Citeste si: BCR isi externalizeaza
serviciile IT catre Romtelecom