Cappy BodyTime Antiox este disponibil in doua variante: mix de morcovi, portocale, coacaze, zmeura si acerola, si mix de ananas, prune si coacaze.
Fiecare din cele doua produse are un continut mare de fructe (peste 60%) si constituie o sursa de antioxidanti.
„Antioxidantii sunt substante naturale care au capacitatea de a reduce efectele toxice si de a neutraliza moleculele instabile de oxigen, cunoscute sub numele de radicali liberi. Daca nu sunt opriti la timp, radicalii liberi ataca celulele sitemului imunitar si pot creste riscul aparitiei bolilor cronice, cum ar fi unele tipuri de cancer, boli de inima si imbatranire prematura”, a spus Luana Sahian, consultant in probleme de nutritie, medic in medicina generala.
Lansarea liniei de produse va fi sustinuta de o campanie integrata de marketing, la nivel national, ce va include: machete de presa, spot TV, panotaj exterior, PR, activitati de sampling.
Cappy BodyTime Antiox este pus la dispozitia consumatorilor in cutii de carton de 1L, cat si in multipack de cate 6 cutii.
Sucurile Cappy sunt produse din anul 1945, de compania Minute Maid, infiintata in orasul american Boston. In anul 1960, Aceasta companie, lider mondial al pietei sucurilor de fructe, a devenit divizie a grupului Coca-Cola.
In Romania, brandul Cappy este reprezentat de linia de produse Cappy Premium, Cappy Nectar, Cappy Tempo si Cappy BodyTime Antiox
Pe segmentul nectarelor cu antioxidanti din Romania mai este prezenta compania Danone, cu produsul Danfruit.