„Vom deschide in Romania un back-office service pentru Europa Centrala si de Est, pentru care vom angaja anul viitor circa 100 de persoane. Deja am inceput schimbarile pentru Romania, separam personalul de front-office si back-office si vom incepe traininguri si testarea sistemului”, a declarat, joi, Cristian Ionescu, directorul general al Coface pentru Romania, Bulgaria si Slovacia, citat de Mediafax.
In perioada noiembrie-decembrie, centrul va prelua functiile din Croatia si Serbia, astfel ca va fi angajat personal care sa cunoasca limbile oficiale ale celor doua state.
Noua platforma va fi destinata furnizarii de servicii suport, precum lucrul cu interfata sau procesarea dosarelor.
Pentru locatia deschiderii acestui centru au fost luate in calcul mai multe criterii, printre care gradul de educatie a populatiei, calitatea managementului sau marimea biroului Coface din tara respectiva.
Compania intentioneaza sa gaseasca un spatiu de birouri cu o suprafata de circa 2.000 de metri patrati, dubla decat cea actuala, in care sa mute tot personalul, inclusiv cel destinat noului centru de servicii, operatiunea urmand sa aiba loc in al doilea trimestru al anului urmator.