Compania a realizat in perioada iulie-septembrie venituri de 11,15 miliarde de dolari, in scadere cu 17% fata de perioada similara a anului trecut.
Volumul consolidat pentru cele trei luni care s-au incheiat la 30 septembrie 2009 a atins un total de 927 milioane de colete, in scadere cu 2,4% fata de aceeasi perioada din 2008. Volumul mediu zilnic si veniturile per colet au scazut cu 3,9%, respectiv 11,3%.
Volumul mediu zilnic international a crescut cu 4%. Volumul intern a crescut cu 9,1% datorita extinderii serviciilor la nivel intern si achizitiei din Turcia. Volumul zilnic de export a scazut cu 3,2%, depasind performantele pietei. Veniturile per colet au scazut cu 21%, reflectand impactul generat de scaderea taxei pentru combustibil, de valuta si de mixul de produse.
UPS este una dintre cele mai mari companii de curierat din lume. Cu sediul central in Atlanta, SUA, UPS deserveste peste 200 de tari si teritorii din intreaga lume. Actiunile UPS sunt tranzactionate la Bursa de Valori din New York.