„De regula, o investigatie a Consiliului Concurentei dureaza, in medie, circa doi ani. In acest caz, durata medie a anchetei a fost depasita cu mult, unul dintre motive fiind si lipsa precizarii unui termen. Acest neajuns a fost eliminat”, a spus Chiritoiu, potrivit Mediafax.
„In prezent, toate investigatiile derulate de institutie au stabilit un termen. Membrii echipei care a derulat investigatia pe piata produselor petroliere vor fi evaluati si urmeaza sa fie acordate calificative”, a adaugat seful Consiliului.
In septembrie 2005, CC a declansat o investigatie pe piata locala a produselor petroliere, dupa majorarile repetate ale preturilor la carburanti.
„Investigatia este declansata din oficiu ca urmare a evolutiei comportamentului procesatorilor si distribuitorilor pe piata de retail a carburantilor. Consiliul Concurentei are drept scop protectia, mentinerea si stimularea concurentei si a unui mediu concurential normal, pentru promovarea intereselor consumatorilor”, se preciza, la acea vreme, in comunicatul institutiei de reglementare.