Autoritatea de concurenta va evalua operatiunea de concentrare economica din punct de vedere al compatibilitatii acesteia cu un mediu concurential normal, in conformitate cu Regulamentul privind autorizarea concentrarilor economice.
Desi tranzactia a fost notificata initial Comisiei Europene, Consiliul Concurentei din Romania a fost considerata autoritatea cea mai potrivita pentru a realiza o analiza detaliata asupra pietelor din Romania, in special pe acelea pe care Kaufland isi consolideaza pozitia in urma preluarii Plus, se arata in comunicatul Consiliului.
Lidl este o retea germana de magazine tip discounter ce activeaza pe piata comercializarii cu amanuntul de produse alimentare si nealimentare de consum curent in 23 de tari din Europa, nefiind inca operationala in Romania.
Grupul din care face parte Lidl este prezent pe piata romaneasca prin intermediul Kaufland.
Pludi Market comercializeaza cu amanuntul produse alimentare si nealimentare de consum curent in magazine de tip discounter purtand denumirea de Plus. Compania are in prezent 103 magazine in Romania.